środa, 29 sierpnia 2012

BAZZAR

Hmmm, miałam wystawiać przedmioty na facebook'owym Przydasiu :), Wybaczcie mi, ale dla Waszego i własnego dobra zrezygnowałam jak zobaczyłam ten mętlik :) Pomysł super, mimo to preferuję prostszą formę sprzedaży, więc to co miałam tam dodać, wystawię w sklepiku w zakładce BAZZAR. Głównie będą to kamyczki, które dopiero teraz zobaczą światło dzienne :), a są ze mną już długi, długi czas. W końcu doczekają swojej premiery i mam nadzieję, że znajdą nowego właściciela :). Ponad to zwykle nie wstawiam całkowitej ilości kamieni ze sznurów i zawsze coś mi zostaje, więc i te pojedyncze sztuki również zostaną dodane :).

Na fejsie przypadł Wam do gustu, jest spory ma 52x35mm, szlifowany w duże romby. Kwarc jest przezroczysty z drobnym złotym pyłkiem :)


muszę zrobić jeszcze zdjęcie na białym tle.

cd. Ok, już mam, tak wygląda na białym i już jest dostępny w sklepiku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz